000 -CABECEIRA |
Campo de control de longitud fija |
02296nam a2200301 i 4500 |
CAMPO FIXO DE DESCRICIÓN FÍSICA |
Campo fixo de descrición física |
ta |
INFORMACIÓN XERAL |
Códigos de información de lonxitude fixa |
220201s2021 sp ad||er|||| 000 0|spa d |
DEPÓSITO LEGAL |
Número de copyright ou de depósito legal |
M 14876-2021 |
ISBN |
ISBN |
978-84-9023-984-1 |
CDU |
CDU |
616.89-053.2 |
CDU |
CDU |
376.1-056.36 |
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA |
Nome de persoa |
Horna Castiñeiras, Marlene |
-- |
91777 |
Termo indicativo de función |
autor/a |
MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Niños y niñas en el espectro del autismo |
Resto do título |
: Comprensión y estrategias prácticas de apoyo educativo |
Autores |
/ Marlene Horna Castiñeiras |
EDICIÓN |
Edición |
2ª ed. |
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN |
Lugar de publicación |
Madrid |
Editorial |
: CCS |
Data de publicación |
, 2021 |
DESCRICIÓN FÍSICA |
Extensión |
630 p. |
Outras características físicas |
: il. |
Dimensións |
; 24 cm |
RESUMO |
Resumo |
Comprender a asombrosa forma en que funciona a mente das persoas no espectro do autismo e a súa maneira particular de estar no mundo, pode supoñer un fascinante e, á vez, complexo reto para educadores e familias. Un reto ao que se suma o compromiso de imaxinar, deseñar e poñer en marcha os apoios necesarios que promovan o seu desenvolvemento persoal e, ao mesmo tempo, actúen na contorna eliminando as barreiras á súa inclusión (comunicativas, sociais, académicas, laborais, etc.). Todo iso co fin de que a persoa poida gozar do seu dereito a unha vida plena, digna e feliz, participando e contribuíndo na súa comunidade. Unha achega ao coñecemento e experiencia compartidos, baseada na firme convicción de que todas as persoas poden progresar sempre que se lles presten os apoios apropiados e dispoñan de experiencias e oportunidades. Desde unha visión proactiva, positiva e optimista, o libro abarca a comprensión e o apoio a persoas en todo o amplo espectro do autismo baixo un enfoque práctico. Escrito nunha linguaxe sinxela e accesible, a súa lectura resulta especialmente amena e didáctica grazas aos numerosos testemuños e experiencias reais que acompañan a cada idea ou estratexia, e que ilustran non só que se pode facer senón tamén o porqué e o como. |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Autismo en nenos |
-- |
91778 |
Subdivisión de forma |
- Obras de divulgación |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Autismo en niños |
-- |
91779 |
Subdivisión de forma |
- Obras de divulgación |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Autismo |
-- |
15404 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Nenos autistas - |
-- |
91780 |
Subdivisión xeral |
Educación |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Niños autistas - |
-- |
91781 |
Subdivisión xeral |
Educación |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Integración |
-- |
31140 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Inclusión |
-- |
199760 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Atención á diversidade |
-- |
39662 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
TEA |
-- |
39702 |
REFERENCIA ILS ANTERIOR |
-- |
2 |