000 01709nam a2200253 i 4500
008 060125s2005 sp g glg
017 _aLE 441-2005
020 _a8440305249
080 1 _a087.5:82
100 _aUhía, Manolo
245 2 _aO caracol sen sol
_c/ Manuel Uhía
250 _a2005
260 _aA Coruña
_b:Everest Galicia
_c,2005
300 _a[47] p
_b:il. col
_c;28cm
490 0 _aColección Rañaceos (Everest Galicia)
500 _aQue ocorrería se o sol non espertase ao chegar a primavera? O caracol e o grilo andan moi preocupados porque este ano ao sol parece que se lle esqueceu a hora de derreter a neve dos cumios das montañas, de iluminar as flores, de quentar a terra.A única solución será organizarse e, entre todos, ir á procura deste sol preguiceiro que tanto está alterando a vida da fraga.Da mesma maneira que esta historia nace para propiciar unha lectura compartida; nace unha lectura nova, aquela na que o adulto vai guiando o camiñar por un texto e por un tratamento plástico esixentes, pero perfectamente comprensibles e asimilables nesa lectura compartida, conversada.Para pais que querem levar á casa non só un libro para que os fillos lean, senón para ler con eles. Para aulas nas que a lectura é unha actividade tutelada. Unha actividade na que as dificultades están aí para axudar a progresar ao lector. Para que a lectura sexa unha creación de experiencias de coñecemento.
521 _aPRI12
650 _aContos
650 _aCaracois
700 _aHeras, David
997 _e2