000 | 01709nam a2200253 i 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 060125s2005 sp g glg | ||
017 | _aLE 441-2005 | ||
020 | _a8440305249 | ||
080 | 1 | _a087.5:82 | |
100 | _aUhía, Manolo | ||
245 | 2 |
_aO caracol sen sol _c/ Manuel Uhía |
|
250 | _a2005 | ||
260 |
_aA Coruña _b:Everest Galicia _c,2005 |
||
300 |
_a[47] p _b:il. col _c;28cm |
||
490 | 0 | _aColección Rañaceos (Everest Galicia) | |
500 | _aQue ocorrería se o sol non espertase ao chegar a primavera? O caracol e o grilo andan moi preocupados porque este ano ao sol parece que se lle esqueceu a hora de derreter a neve dos cumios das montañas, de iluminar as flores, de quentar a terra.A única solución será organizarse e, entre todos, ir á procura deste sol preguiceiro que tanto está alterando a vida da fraga.Da mesma maneira que esta historia nace para propiciar unha lectura compartida; nace unha lectura nova, aquela na que o adulto vai guiando o camiñar por un texto e por un tratamento plástico esixentes, pero perfectamente comprensibles e asimilables nesa lectura compartida, conversada.Para pais que querem levar á casa non só un libro para que os fillos lean, senón para ler con eles. Para aulas nas que a lectura é unha actividade tutelada. Unha actividade na que as dificultades están aí para axudar a progresar ao lector. Para que a lectura sexa unha creación de experiencias de coñecemento. | ||
521 | _aPRI12 | ||
650 | _aContos | ||
650 | _aCaracois | ||
700 | _aHeras, David | ||
997 | _e2 |